loading...
وطنم ای شکوه پابرجا
mehdi098 بازدید : 21 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان با حضور در برنامه تلویزیونی در مورد مسائل مختلف تیم ملی صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی کفاشیان با حضور در برنامه تلویزیونی گفت: موارد زیادی طی چند هفته گذشته در فوتبال کشورمان اتفاق افتاده که باعث نگرانی بسیاری از فوتبالدوستان و کارشناسان این رشته شده است.

**نباید دربی را به خاطر نداشتن گل زیر سئوال برد
 
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در خصوص خوب توصیف کردن دربی گفت به نظر من بازی خوبی بود دو تیم تلاش کردند و این بازی فقط گل نداشت و نباید دو تیم را زیر سوال ببریم.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی کفاشیان با حضور در برنامه تلویزیونی گفت: موارد زیادی طی چند هفته گذشته در فوتبال کشورمان اتفاق افتاده که باعث نگرانی بسیاری از فوتبالدوستان و کارشناسان این رشته شده است.

**نباید دربی را به خاطر نداشتن گل زیر سئوال برد
 
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در خصوص خوب توصیف کردن دربی گفت به نظر من بازی خوبی بود دو تیم تلاش کردند و این بازی فقط گل نداشت و نباید دو تیم را زیر سوال ببریم.
 
**کی‌روش قصد دارد کشتی طوفان‌زده تیم ملی را به ساحل برساند

کفاشیان در خصوص اتفاقاتی که کی روش رغم زد و جو سازی این مربی در فوتبال ملی گفت: ممکن است که این مربی در مقایسه با تیم های آسیایی منطقه و کشورمان انتقاداتی کرده باشد که درست باشد و گلایه‌هایی هم دارد مثلاً می خواهد بازیکنانش را زودتر در اختیار داشته باشد کی‌روش تاکنون حرفی از رفتن نزده و گفته که می خواهد این کشتی طوفان‌زده را به ساحل برساند و این رسانه‌ها بودند که در این مورد کاسه داغ‌تر از آش شده‌اند و جو سازی کرده‌اند.
 
**در بحث مالی هم مشکل اصلی آوردن تیم‌های بزرگ است

وی در خصوص درخواست مالی کی‌روش از فدراسیون گفت: در بحث مالی هم مشکل اصلی آوردن تیم‌های بزرگ است که به خاطر مشکل مالی فدراسیون امکان پذیر نیست مثلاً او توقع دارد پیش از بازی با تایلند بازی تدارکاتی داشته باشیم که فعلاً شدنی نیست ما منتظریم تا بازیهای تیم‌های اروپایی در چهارچوب رقابتهای مقدماتی جام جهانی تمام شود تا یک بازی تدارکاتی خوب برای تیم ملی‌مان در نظر بگیریم.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص لغو اردوی پرسپولیس گفت: در لغو شدن این اردو مشکل مالی دخیل بود اما خود کی‌روش هم نظرش بر این بود که اردوی پرتغال لغو شود تا لیگ برتر ادامه پیدا کند و بتواند بازیکنانش را زودتر تحویل بگیرد.
 
**مبلغی که هدایتی به ما پیشنهاد کرد مشکلی از ما حل نمی‌کرد
 
کفاشیان در خصوص کمک مالی هدایتی به فدراسیون و قبول نکردن آن گفت: هدایتی همیشه به ورزش ما و به خصوص فوتبال لطف دارد اما مبلغی که می‌خواست به ما پرداخت کند در آن موقع از زمان مشکلی از ما حل نمی‌کرد و در واقع ما به بودجه‌ای هفت یا هشت میلیاردی نیاز داریم. آقای احمدی‌نژاد در دولت قبلی گل‌هایی به ما داده بود و قرار بود قبل از رفتن دولت ایشان، پولی حدود 20 یا 30 میلیارد به فدراسیون فوتبال داده شود که متأسفانه امضای آخر پای آن دستور زده نشد تا مشکل فدراسیون همچنان ادامه داشته باشد.

**تاج وظیفه دارد تا از حق باشگاه‌ها حمایت کند


رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان از برطرف شدن مشکلات سازمان لیگ و تیم ملی خبر داد و افزود: جلسه‌ای با مهدی تاج برگزار کردیم و امیدواریم بتوانیم خیلی زود هماهنگی میان تیم ملی و باشگاه‌ها ایجاد کنیم البته آقای تاج هم وظیفه دارد تا از حق باشگاه‌ها حمایت کند، ما در تلاشیم لیگ را زودتر به پایان برسانیم و بازیکنان را در اختیار کی روش قرار دهیم.

**برخی تیم‌ها که در جام جهانی حضور ندارند حاضر نیستند برنامه این بازی‌ ها تغییر کند


وی افزود: البته بحث بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هم هست و برخی تیم‌ها مانند قطر، امارات و عربستان که در جام جهانی حضور ندارند حاضر نیستند برنامه این بازی‌ ها تغییر کند. البته هم چنان در تلاشیم تا تغییراتی در برنامه این بازی‌ها ایجاد کنیم تا تیم ملی کشورمان برنامه‌های خودش را به موقع پیگیری کند.

**بدلیل اسپانسر قوی در پشت نام خلیج ع رب تغییر نام آن امکان ندارد


رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان از فعالیت‌های فدراسیون برای جلوگیری از نام جعلی خلیج ع ر ب خبر داد و افزود: پیگیری این موضوع دو بخش دارد اول جنبه غیر ورزشی آن است که کشورهای عربی قبلاً هم این اقدامات را انجام داده بودند و حالا بحث فوتبال را وسط کشیدند ما در نامه نگاری‌ها با فدراسیون امارات از آن‌ها خواسته‌ایم که نام جعلی خلیج ع ر بی را تغییر دهند که ابتدا قبول نکردند و در ادامه اعلام کردند که این کار شدنی نیست چراکه یک اسپانسر قوی پشت این قضیه است که قبول نمی کند این نام از لیگ امارات برداشته شود.

**کشورها حق ندارند از نام‌هایی که وجود خارجی ندارند استفاده کنند

وی ادامه داد: فیفا پیش از این در جواب یک ایرانی که از نام لیگ جعلی انتقاد کرده بود عنوان کرد که مسائل سیاسی به آنها مربوط نمی شود و رونوشت آن را هم به فدراسیون ایران فرستاد اما ما به دنبال آن هستیم که با استفاده از اساسنامه جلوی این اتفاق را بگیریم. در یکی از بندهای اساسنامه فدراسیون جهانی آمده که کشورها حق ندارند از نام‌هایی که وجود خارجی ندارند استفاده کنند و با توجه به اینکه نام این خلیج از ابتدا فارس بوده است باید از نام جعلی خلیج عربی جلوگیری شود.


 **از طریق فیفا، AFC و حتی مراجع بالاتر پیگیری خواهیم کرد

کفاشیان موضوع خلیج فارس را با جدیت بیشتری دنبال کرد و گفت: ما اگر درگیر این بحث شدیم باید تا انتهای آن پیش برویم و اگر از طریق AFC و فیفا حل نشد به مراجع بالاتر شکایت خواهیم کرد.

وی همچنان در خصوص حضور بازیکنان ایرانی در لیگ جعلی امارات گفت: ما اجازه نمی دهیم بازیکنی به این لیگ برود همان طور که به نکونام اجازه این کار را ندادیم. موضوع خلعتبری به یک سال پیش باز می گشت که هنوز این نام بر روی لیگ امارات نبود و او پس از تغییر نام این لیگ اصرار داشت که به لیگ کشورمان بازگردد و حتی قید پول زیاد را هم زد که این جای تقدیر و تشکر دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان با اشاره به مرخصی دو هفته ای سر مربی تیم ملی افزود: کی روش به خاطر دادگاهی که در پرتغال داشت از ما مرخصی گرفت و اکنون نیز 10 روز از مرخصی وی باقی مانده است.

کفاشیان راجع به دلخوری کی روش از خودش گفت: قطعاً هیچ دلخوری میان ما وجود ندارد ما دو سال و نیم با هم زندگی کردیم و به اخلاقیات هم آشنا هستیم کی روش مربی بسیار متعصبی است و تنها ایرادش این است که خیلی زود عصبانی می شود و تحت تأثیر حرفهای بعضی افراد قرار می گیرد.

**شايد کي روش را تا جام ملت ها هم نگه داريم


وی با غیر اخلاقی خواندن تعویض سرمربی تیم ملی در آستانه بازی های جام جهانی اضافه کرد اگر بخواهیم تغییری در نیمکت تیم ملی داشته باشیم اکنون وقت آن است نه چند روز مانده به جام جهانی اما من به شما اطمینان می دهم که این اتفاق رخ نمی دهد و شاید در جام ملت های استرالیا هم کی روش را نگه داریم تا در آنجا نتایج خوبی به دست آوریم.

کفاشیان در پایان به تمجید از وضعیت خوب ملی پوشان نوجوان پرداخت و گفت: برای تیم ملی نوجوانان هیچ چیز کم نگذاشتیم و اردوی خوبی را در ازبکستان برایشان برپا کردیم و به زودی هم آنها را به آلمان اعزام می کنیم با توجه به جدیتی که از آقای دوستی مهر سراغ دارم می دانم که تیمش را در اردو نگه می دارد و با این اوصاف در جام جهانی نتایج خوبی کسب خواهیم کرد و این قول را می دهم که از مرحله اول این مسابقات صعود خواهیم کرد./زر
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام شاه بهتر بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 252
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 109
  • بازدید ماه : 200
  • بازدید سال : 894
  • بازدید کلی : 9,162