loading...
وطنم ای شکوه پابرجا
mehdi098 بازدید : 52 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

ای وطن ای مادرتاریخ سازای مرابرخاک توروی نیاز        ای کویرتوبهشت جان من عشق جاویدان من ایران                                                                                                  ای زتوهستی گرفته ریشه ام نیست جزاندیشه ات اندیشه ام       آرشی داری به تیرانداختن دست بهرامی به شیرانداختن                                                                                                     کاوه آهنگری ضحاک کش پتک دشمن افکنی ناپاک کش                                                                  رخشی ورستم براوپادررکاب تانبیند دشمنت هرگزبه خواب                                                           مرزداران دلیرت جان به کف سرفرازآن سپاهت صف به صف                                                خون به دل کردنددشت ونهررابازگرداندندخرمشهررا                                                           ای وطن ای مادرایران من مادراجدادوفرزندان من                                                              خانه من بانه من توس هروجب ازخاک توناموس من                                                          ای دریغ ازتوکه ویران ببینمت بیشه راخالی زشیران بینمت                                                خاک توگرنیست جان من مبادزنده دراین بوم وبریک تن مباد                      نوشته شده توسط mehdi098درقبل ازظهرروزپنج شنبه 01:32                                                                                  

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام شاه بهتر بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 252
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 711
  • بازدید کلی : 8,979