loading...
وطنم ای شکوه پابرجا
mehdi098 بازدید : 12 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)
سلام دوستای گلم.........

خوبین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟گفتم حالم خوبه چون توکل کردم به خدا.....

البته خیلی خیلی خوب نیستم اما دارم سعی میکنم که بهتر شم....

بعضی از دوستان بهم میگن که حالشون زیاد خوب نیست میخوام بهشون بگم:

برادر خوبم...خواهر عزیزم....ازت خواهش میکنم شاد باش..ازت میخوام که به خدا توکل کنی....

به خدا اگه بهش توکل کنی خیلی هواتو داره خیلی زیاد...

امیدوارم این دفعه که میاین بگین که حالتون بهتره...باشه؟؟؟؟؟

من تو این مشکلی که این دفعه بهش برخوردم فهمیدم که خدا خیلی حواسش به زندگیمه تا حالا انقد درک نکرده

بودم.....

بعضی ها هم یه کلبه و یه رودخونه دلشون خواست....خوب پاشین بیاین شمال ما این چیزا رو هم میبینین

ازتون خواهش میکنم شاد باشینو واسه منم دعا کنین...

استواری یعنی موفقعیت .......................................
خودتــــان باشیـــد...
مهم نیست دیگــــران چه فکری می کنند....
اگر خدا شما را اینگونه آفریده حتماً دلیلی دارد...
بعـــلاوه
یک جنس اصل همیشه از کپی خود با ارزشتـــر است.....

 

  تا زمان داری، هیچگاه امیدت را از دست مده تا زمانش نرسیده، هرگز موفقیتت را جشن مگیر

 تا مبارزه به اتمام نرسیده جایگاهت را ترک مکن

خداوندا...

خداوندا تو میدانی که من دلواپس فردای خود هستم

مبادا گم کنم راه قشنگ آرزوها را

مبادا گم کنم اهداف زیبا را

مبادا جا بمانم از قطار موهبتهایت

مرا تنها تو نگذاری

که من تنهاترین تنهام،انسانم



خدا گوید:

تو ای زیباتر از خورشید زیبایم

تو ای والاترین مهمان دنیایم

تو ای انســــان!

بدان همواره آغوش من باز است

شروع كن...

یك قدم با تو

تمام گامهای مانده اش با من...
انسانها کفش و لباس پنج سال پیش خود را استفاده نمی کنند،

اما با باورهای هزاران سال قبل زندگی می کنند
[
جلد گرفته ام عشقم را....

با خیال و خاطره...............

مبادا که تا بخورد....

حتی گوشه ای از احساسم...........

زیر این همه تنهاییییییییییییییییی..............

گاهی دلت میخواد همه بغضهات از توی نگاهت خونده بشن...

میدونی که جسارت گفتن کلمه ها رو نداری...

اما یه نگاه گنگ تحویل میگیری یا جمله ای مثل: چیزی شده؟؟!!!

اونجاست که بغضت رو با لیوان سکوت سر میکشی و با لبخندی سرد میگی: نه،هیچی ..

بلند ترین شاخه ی درخت ...یک واژه را می فهمد......................

و آن هم تنهائیست............................................

 



 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام شاه بهتر بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 252
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 135
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 170
  • بازدید ماه : 261
  • بازدید سال : 955
  • بازدید کلی : 9,223